Tuesday, July 24, 2012

Kolej Kejururawatan Kubang Kerian




Assalamualaikum wbt.. 
{。^◕‿◕^。}

Pembinaan Kolej Kejururawatan Kubang Kerian telah dirancang dalam 1970-an.
sepanjang 3 tahun aku menimba ilmu disitu...banyak yang aku lalui..suka duka,tangis dan tawa semuanya disitu..

pada mulanya aku menerima tawaran untuk menjalani latihan Jururawat Masyarakat di Port Dickson..
dan Pada saat-saat akhir sebelum melapor diri..tiba surat untuk jalani latihan Jururawat di Kolej Kejururawatan Kubang Kerian...

Hati berbelah bagi..mula memikirkan mana yang patut dipilih...
dan..mungkin Rezeki aku telah ditetapkan untuk menimba ilmu di situ..aku membuat keputusan pada saat-saat akhir..

Tahun 2009,Bangunan Kolej masih kelihatan agak buruk kerana cat yang kian pudar..selalu sahaja orang tertukar Kolej ini dengan Universiti Sains Malaysia.Mungkin kerana kedudukannya di antara Hospital Universiti Sains Malaysia dan Universiti Sains Malaysia.

Pada Tahun 2010,bangunan kolej telah diberi nafas baru dengan cat yang baru..

pengalaman yang ditimba di kolej tak akan pernah aku lupakan





Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

5 comments:

  1. rindu kat kawan2 masa belajar dulu.. slmt berbuka ;)

    ReplyDelete
  2. kat mane ye..tak perasan la pulak bangunan nie. hurmmm

    ReplyDelete
  3. sekarang dah jd nurse la yea..:)

    hye misi!heeee

    ReplyDelete
  4. kak arra, tikah sakit. cpt jaga :P

    ReplyDelete
  5. hai sy pom student nurse gak..ketat tak peraturan kt situ?

    http://www.kotak-lirik-lagu.com

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE