Thursday, March 8, 2012

Koleksi Doodle Arra Ahmad



Assalamualaikum wbt.. 
{。^◕‿◕^。}

semalam aku telah memaksa geng-geng sengal melukis doodle untuk aku..
walaupun mereka melukis doodle sambil mengelap air hingusan yang meleleh itu,..sempat juga mereka siapkan walaupun sehingga  aku telah lena dibuai mimpi-mimpi yang tak seberapa nak indah.

setelah itu..dek kerana rasa kasihan berbelas-belas pada mereka dan untuk menghargai setiap titik-titik hingus mereka yang mengalir semalam.aku mempersembahkan doodle-doodle yang mereka buatkan untuk aku..


yang ni doodle dari hatiku baik..comel kan? bak kata khalila.siap ada munge-munge kat kepala.hehe



yang ni pula dari Khalila sendiri.dibuat seperti yang diminta.kaler pink.hehe



yang ni pula dari BabyZyra..pun cantik..siap ada taman..hihi

last sekali dari Azam..pun pink juga..yang purple tu bunga eh??hehe

tapi yang aku pelik..semalam buat 5 permintaan..sape sorang lagi tak hantar??????
toooooooookkkkk!!!

p/s: apa? nak lukis doodle untuk aku? nak..nak..postkan dekat wall facebook ya.hehe





Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

5 comments:

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE