Tuesday, March 27, 2012

Akhirnya di Pontian



Assalamualaikum wbt.. 
{。^◕‿◕^。}

27/3/2012 menyaksikan hari-hari terakhir aku dikampung..hehe..
tup-tup dah sampai Pontian dah..kejap je rasa walaupun jam 12 tengah malam baru sampai kat rumah abang aku.tu pun selepas abang aku dengan kakak ipar aku duk tidur masa bawak kereta..haha

semalam dah ngantuk sangat.lepas mandi terus terbongkang atas katil bertemankan teddy bear di segenap ceruk katil yang aku tidur..hehe..dari saiz besar tapak tangan hinggalah saiz sebiji bantal..

ada lagi 5 hari untuk bekerja..haih..penat aku menghitung hari.haha

okeh.nak cerita pasal Contest Doodle Anniversary pulak..penyertaan dah ditutup semalam ya.27/3/2012.sebarang penyertaan selepas ini tidak akan dilayan dah..

kemudian.bagi yang dah join tu..undilah doodle anda..DISINI..
bagi sesiapa yang nak pergi undi jom pergi undi sekarang sebab undi anda dikira hingga 15 April 2012 nanti..
pemenang akan diumumkan seminggu selepas itu..InsyaAllah kalau aku tak sibuk la..hehe

so,semoga korang-korang yang berbakat tu..jangan sia-siakan peluang anda..anda rasa doodle anda menarik..sila kempen untuk dapatkan undi..:)

p/s: jangan undi mereka je..tolong aku juga kat sini..terima kasih..




Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

1 comment:

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE