Monday, January 14, 2013

Nuffnang tak merajuk pun..


Assalamualaikum wbt.. 
{。^◕‿◕^。}

Alhamdulillah...akhirnya dapat balik online guna laptop..susah sungguh kalau nak online guna handphone..dah la kecil...makin rabun aku jadinya..hehe.

hari ni juga bantai pergi ziarah blog kawan-kawan yang dah hampir 2 bulan juga aku puasa blogwalking...ada ke?? hantam je.haha.yelah...kalau nak guna handphone nak blogwalking aku rasa tak puas..macam ada yang kurang..

dan selain dari itu..Nuffnang juga tidak merajuk dengan aku..masih bagi CPUV/BE walaupun aku jarang blogwalking dan juga update blog..Alhamdulillah..rezeki namanya tu..kan?
buat masa sekarang,tak ada apa yang istimewa yang nak dikongsikan..yelah...cerita menarik tak ada.balik je kerja,aku tidur..penatnya Tuhan jelah yang tahu..mungkin sebab pembawakan budak..
malam-malam susah nak tidur sebab perut jadi kembung..tak boleh sejuk sikit..mesti perut aku kembung...

tak macam mengandungkan Irfan dulu..yang ini ada peel sikit...anak perempuan kot? hehe..
teringin juga nak sepasang kan...walaupun si Irfan kata nak adik lelaki..boleh teman main basikal katanya..eh,adik perempuan pun boleh hape??haha

Walaupun,sejak tahu mengandung ni...dapur rumah aku tak berasap langsung,Mr PPP masih ok lagi..boleh tahan katanya dengan makanan kat kedai..
nak buat macam mana..bau minyak pun aku tak boleh...masuk je dapur,rasa loya...ah! kalau buatnya 9 bulan tak masak...parah tu...haha.

semoga aku cepat-cepat bertenaga balik...boleh masak..jadi rajin..dan kalau boleh nak anak perempuan..InsyaAllah...:)



Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

7 comments:

  1. sayang nuffanang kat arra ye..

    ReplyDelete
  2. nuffnang sentiasa murah rezeki hehee :D

    ReplyDelete
  3. hehehe..takpe Arra, dapat cuti masak sekali sekala, ok gaks...hihi...

    ReplyDelete
  4. nuffnang oo nuffnang, dah la emsem..anggun plak tu (contoh2 ayat kipas-lipas)

    P/s : aik nak anak pompuan gak ke? :D

    ReplyDelete
  5. Insyallah...moga kali ni dpt prempuan...

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE