Thursday, April 26, 2012

Aik??dah disapu?



Assalamualaikum wbt..
{。^◕‿◕^。}

hai.hai..hai..baru balik kerja ni..
saja nak bagitau walaupun orang tak tanya..hehe

untuk pengetahuan semua..laman rumah aku dah beberapa hari tak disapu..
eh,sejak aku duk rumah ni..2 minggu..belum pernah aku sapu..haha..
beberapa hari yang lepas banyak kelkatu waktu malam pasal hari hujan..pun aku tak sapu...just sapu kat dalam rumah je..nampak sangat la aku ni pemalas ye? hehe
tak ada la..sebenarnya penat kerja..tak sempat nak keluar makan angin kat laman rumah..

balik je kerja hari ni...aik...sampah-sampah dekat laman rumah aku 
dah ada selonggok tepi dinding..tandanya ada yang sukarela menyapu siang tadi..
mungkin jiran-jiran aku kot sapu..haha..bagus jiran aku kan?
padahal dah tak tahan agaknya..sayap-sayap kelkatu tu 
asyik masuk laman diorang pasal aku tak sapu..

dan dengan berat hati,aku ambil juga penyapu lidi...sapu sampah tu
siap pakai uniform lagi..maklumlah baru balik kerja.hehe..

bagus dapat jiran yang tolong sapukan sampah kat laman tiap-tiap hari..hehe

p/s: terima kasih jiran!


Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

14 comments:

  1. mungkin dia menyapu sambil menyumpah la tu kot... "apa punya anak dara rumah bersepah" dia kata bkn sy kata... x caya cuba tanya dia tengok ekekek...

    ReplyDelete
  2. hahaha...lawak2..sape sapu pon xtau eah.. ^_^

    ReplyDelete
  3. klu dh pnat keja mmg semua keja rumah jadi mls je..

    ReplyDelete
  4. Jiran tu perli kot, huhuhuhu...

    ReplyDelete
  5. @potia casadelarossa

    hehe..tak taw nak cakap camne..nway,i da follow u.hope u follow me back..=)

    ReplyDelete
  6. baiknya jiran tuh. nak pinjam dia sapu depan rumah cik tikah gak, boleh?

    ReplyDelete
  7. nice entry..sye follow sini yep..saye baru dalam dunia blogging..jemput jom ! =)
    http://noridayumohamad.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Bagus betul anak dara ni...boleh buat menantu

    ReplyDelete
  9. Bagus betul anak dara ni...boleh buat menantu

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE