Wednesday, July 23, 2014

Safety Gate untuk anak



Assalamualaikum wbt.. 
{。^◕‿◕^。}

Dah lama sebenarnya aku mencari safety gate ni untuk anak aku..maklumlah aku ni kalau balik kerja memang penat tak hengat..jadi,ingatkan bila ada safety gate ni dapatlah aku lepaskan anak aku tanpa risau dia menjelajah satu rumah..hehe

Asalnya nak pasang sendiri je..tapi,dah lama asyik nak pasang,tapi tak pasang-pasang..Nak senang...aku suka sangat survey online je...memang suka beli secara online sebab senang...duit pun mengalir macam air je.hahaha.

Survey punya survey jumpa la satu dekat The Baby Store..Lindam Safe & Secure Fabric Playpen yang mana boleh convert dari playpen jadi safety gate..2 in 1 gitu...kelass kau jah..hehe 




Agaknya kalau beli sedap la aku tidur balik kerja nanti..letak je dalam tu...kan...kan??hehe
Lagi yang menariknya benda ni boleh dicuci..dan boleh dilipat untuk disimpan..

dah.boleh dah ni start buka buku akaun..hehe.
jom shopping!!!


Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

0 budak cute :):

Post a Comment

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE