Wednesday, February 5, 2014

Dipaksa suka!!!



Assalamualaikum wbt.. 
{。^◕‿◕^。}

Hah!! Pelik betul tajuk kan?
AMARAN!!! ini bukan kisah cinta ataupun kisah kena paksa kahwin.hehe

Nak dikisahkan...semalam..aku on je facebook..tengok news feed.......eh???
kenapa banyak sangat news feed page yang aku tak like??hairan.aku salah tekan ke?tak mungkin rasanya...
Oleh kerana perasaan nak tahu membuak-buak..aku buka la juga page tersebut..
Laa..page dah ada like 6000++ 

Kemudian tengok dekat mesej ada mesej budak-budak marah..AUTO LIKE rupanya!! padanlah diorang marah-marah...aku pun rasa nak marah..aku pun tekan je unlike..
tapi sempatlah aku klik satu link menuju ke blog budak tu..alah!! ada satu je update...haih!!
budak-budak..dah kemaruk sangat nak like banyak-banyak padahal tak menjamin diri tu glamer pun...ye dak??
kalau setakat update satu je tak payahlah guna auto like tu..buat orang marah je..

Lainlah kalau blog aku..buat auto like..korang like dah tak unlike dah...ahah!! makcik dah perasan..hehehe..

cikidaut~




Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

2 comments:


  1. Hye, saya suka baca blog awak, baru2 ni saya baru blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  2. macam best jer ... blog ni mmg cun sy minat sgt . header dia terbaik

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE