Saturday, December 7, 2013

Pemenang First GA Arra Ahmad



Assalamualaikum wbt.. 
{。^◕‿◕^。}

Alhamdulillah..Publishnya entri ini menandakan tamatnya First GA Arra Ahmad secara rasmi..
mengikut syarat GA tersebut..GA akan berlangsung dan tamat apabila penyertaan melebihi 50 orang..dan total yang menyertai adalah 57 orang...Terima kasih buat kawan-kawan yang menyertai..
Ramai lagi yang nak menyertai tetapi hadiah satu je.so,aku buka untuk 50 orang je..nanti aku buat GA lagi kalau ada rezeki...korang nak sponsor pun boleh..hihi

Pemenang GA ini dipilih melalui Random.org seperti yang dijanjikan..
dan pemenang tersebut akan menerima sehelai kain batik sutera (4meter) yang berharga RM365!!!
pemenang tersebut ialah yang link entrinya bernombor 52..sila rujuk SINI
 
Tahniah dan sila tuntut hadiah anda secepat mngkin dengan memberikan nama,alamat dan no tel  untuk tujuan penghantaran hadiah..
jika hadiah tidak dituntut dalam masa 1minggu..pemenang lain akan dipilih...:)
kepada yang tak berjaya,lain kali cuba lagi ya..



Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

7 comments:

  1. Saya tu... Alhamdulillah... Tak sangka menang... Nanti sy hntr detail ea..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahniah ! leh buat baju baru bukak skola ni ;)

      Delete
  2. Saya dh hntr detail kt blog arra ahmad... Terima kasih...

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE