Sunday, April 14, 2013

lebihkan masa pada yang perlu




Assalamualaikum..
bertemu lagi kita setelah sekian lama.sungguh aku merindukan saat-saat menjadi blogger tegar.update blog 5 minit sekali.hehe.

aku sibuk,penat..baby dalam perut dah nak masuk 6 bulan..laptop pula buat hal..koma dah sebulan lebih.setakat ni belum ada doktor yang mampu mengubatinya..adakah mahu pengganti?aduh!belum mampu..persiapan untuk menyambut orang baru pun tak start lagi.
macam-macam yang perlu dilakukan..semuanya memerlukan masa.jadi,lebihkan pada yang perlu terlebih dahulu..moga-moga nanti hasilnya akan berbaloi.
doakan segalanya nanti akan berubah..tak sabar nak cuti 3 bulan.hehe

Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

13 comments:

  1. vah vah vah...nanti beraya dengan baby la yer... betul tu dulukan mana yang lebih perlu... semoga awak sentiasa sihat2 belaka yer...

    ReplyDelete
  2. Jom Join! :D
    http://aynasyafiqah.blogspot.com/2013/04/ohsem-giveaway-by-ayna_14.html

    ReplyDelete
  3. InsyaAllah semuanya akan belajar lancar :)

    ReplyDelete
  4. xlame lagi dah..kite pun tak sabar cuti 3 bulan..tapi lame lagi nak smpai.... :(

    ReplyDelete
  5. semoga semua nya berjalan lancanr...
    http://www.zahidahwahid.com

    ReplyDelete
  6. nice day:)
    saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
    yang saya kemarin..


    bagi-bagi motivasi yaa.. :)


    http://wisataoutboundmalang.com/

    ReplyDelete
  7. moga semuanya berjalan lancar!! :)

    ReplyDelete
  8. nice day:)
    saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
    yang saya kemarin..


    bagi-bagi motivasi yaa.. :)


    http://wisataoutboundmalang.com/

    ReplyDelete
  9. Salam sister.. jemputlah berkunjung ke blog HV. Byk koleksi shawl dan tudung2 menarik. Promosi jg sdg diadakan sempena pembukaan shop ni. Jgn lupa follow juga ye.. :)

    Terima kasih
    ~ Hijab valley ~
    http://hijab-valley.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. http://akukahbidadariitu.blogspot.com/2013/05/big-giveaway-idola-saya-by-nurul.html...awk ditag di GA nie

    ReplyDelete
  11. Hi hello~ 안녕하세요^^ we sell handmade jewelries~ pls visit us at fifteenpril~~
    http://fifteenpril.blogspot.com/

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE