Friday, November 15, 2013

Pregnancy Pillow..Berbaloikah?



Assalamualaikum wbt.. 
{。^◕‿◕^。}

Selalu saja kita dengar orang mengandung sering sakit pinggang,sakit belakang..malah,aku juga mengalami perkara yang sama..agak-agak kenapa ia terjadi? adakah sebab baby makin membesar? ataupun salah diri sendiri yang tak amalkan postur badan yang betul?sendiri fikirlah ya..hehe

Then,Bila difikir-fikir balik..rupa-rupanya wujud benda alah yang dipanggil pregnancy pillow eh?aku tak tahu pun sebelum ni benda tu wujud..ketinggalan zamankah aku??haha

Aku telah disedarkan kewujudan bantal ni daripada satu laman yang menjual Pregnancy Pillow 
Tapi aku bukan nak beli..zaman aku dah lepas dah..untuk anak ketiga mungkin lah..:P
Bukan saja pregnancy pillow..macam-macam lagi yang ada kat sana..ada pakaian bayi,ada stroller,ada mainan,ada macam-macam kelengkapan untuk bayi dan ibu hamil..sungguh!! aku agak kecewa sebab aku jumpa site ni time dah bersalin..sebab banyak barang yang aku dah beli..kalau tak memang aku dah grab banyak barang kat situ.Alamatnya..Mr PPP geleng kepala tengok buku akaun..eh??hehe

Ok,sambung cerita pasal Pregnancy Pillow..kepada sesiapa yang berminat nak beli pregnancy pillow ni..boleh la ke site tu..ada 3jenis sebenarnya..

yang pertama Ultra Comfort Pregnancy Pillow - U-Shape..


bantal ni berbentuk U yang memberikan sokongan pada belakang dan perut semasa kehamilan.Dan jangan tak tahu,nak menyusukan anak pun boleh guna bantal ni..memang selesalah..dan sesuai semua saiz badan dan bentuk.


Yang ke dua, Sleep Positioner Pregnancy Pillow

Sukar bernafas menjadi gangguan yang paling besar bagi ibu hamil..Sleep Positioner Pregnancy Pillow ni direka bertujuan untuk menampung perut yang makin membesar yang menjadikan tidur yang lebih lena.
Pillow ni terdapat adjustable Velcro yang mana  boleh di laraskan mengikut keperluan korang..

Dan yang ketiga ialah Total Body Pregnancy Pillow  -  C-Shape




Nampak best je tidur kalau guna bantal ni kan? nampak  je dah rasa nak tidur..haha
Bantal ni memang direka mengikut kontur semula jadi dan bentuk badan dari kepala kejari kaki.Boleh diguna untuk rehat-rehat,tidur malah menyusukan baby..memang multifunction..
Yang lagi best..sekarang tengah ada promosi RM235 free postage utk semenanjung malaysia... harga asal RM350..Korang boleh jimat RM115!! Tersangatlah boleh beli,,,kan..kan?? hehe.


Kalau korang nak merasa harga istimewa yang sangat-sangat berbaloi ni cepat-cepat terjah laman bisnes online ni..rugi kalau lambat!! tak susah.klik saja gambar logo kat atas..

Best buy,best result...good luck!:)





Terima Kasih..sila komen,klik nuffnang dan churp2 jika suka entry ini

1 comment:

  1. wahh, comel je. kalau nak jd kn bntl bsuk pun boleh kut. hihihi

    ReplyDelete

Assalamualaikum..
no harsh words please...
Admin tidak akan bertanggungjawab dengan komen yang ditinggalkan.

 
Allright reserved by ARRA AHMAD copyright@2012 Designed by DIARISIFROGGIE